ATENTIE PRETURILE AFISATE LA PIESELE DE SCHIMB SUNT FARA TVA, LA FINALUL COMENZII VA FI APLICAT TVA-UL AFERENT

Reparații Espressoare Cafea

Serviciul nostru de reparații pentru espressoare de cafea garantează remedierea rapidă și eficientă a oricăror probleme tehnice. Bucurați-vă de cafea de înaltă calitate fără întreruperi datorită echipei noastre profesionale.

Vânzări Espressoare Cafea , piese schimb espressoare si accesorii

Magazinul nostru online oferă o gamă largă de espressoare de cafea, piese de schimb și accesorii. Fie că sunteți în căutarea unui espressor nou sau aveți nevoie de piese pentru aparatul curent, noi suntem soluția ideală.

 

CUM COMANZI

Selectarea produselor dorite In momentul in care ati gasit un produs pe care doriti sa il achizitionati, apasati pe butonul Adauga in cos. Veti fi apoi directionat automat catre pagina de vizualizare a Cosului de cumparaturi, unde aveti optiunea sa vizualizati lista de produse existente in cos, sa modificati cantitatile pe care doriti sa le achizitionati sau sa renuntati la unul, mai multe sau toate produsele introduse in cos. Pentru a va intoarce din nou la site si a adauga alte produse in cos, actionati butonul Continua cumparaturile. ATENTIE PRETURILE AFISATE SUNT FARA TVA , TVA-UL SE VA APLICA LA FINALUL COMENZII

 

LIVRARE

Informatii pentru expediere Pentru a finaliza comanda, apasati pe butonul Trimite comanda. In cazul in care sunteti client nou, va trebui sa va creati mai intai un cont de utilizator, completand formularul de inregistrare prezent in pagina. Acest proces nu va va rapi mai mult de 1-2 minute, dupa care veti putea finaliza comanda. In cazul in care informatiile pentru plata sunt diferite de informatiile pentru expediere, selectati optiunea Completeaza o noua adresa pentru plata si introduceti informatiile dorite. Finalizarea comenzii Pentru a plasa comanda, selectati metoda de plata pe care o preferati . Dupa ce v-ati asigurat ca sunteti de acord cu Termenii si Conditiile practicate, apasati butonul Trimite comanda pentru a trece la pasul urmator. Veti putea vizualiza valoarea costurilor de livrare inainte de finalizarea comenzii. În mod ocazional, cererea pentru anumite produse poate duce la epuizarea temporară a acestora din stoc. Totuşi, dacă doriţi acest produs şi nu vă deranjează să aşteptaţi, ne puteţi transmite comanda dvs., iar noi o vom onora imediat ce produsul respectiv devine disponibil. Va vom contacta pentru confirmarea comenzii partiale sau totale.

 

MODALITATI DE PLATA

Plata ramburs Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare in sistem ramburs. In cazul in care alegi plata la livrare, curierul elibereaza o dovada a incasarii rambursului, act care tine loc de chitanță fiscala. Cu Ordin de plată (OP, prin banca) Plata se face prin virament bancar pe baza facturii proforme primite pe e-mail, după confirmarea comenzii. Livrarea produselor se va face doar după intrarea sumei (contravaloarea totală a facturii) în contul nostru. Dovada plăţii trebuie trimisă către SC KALEO DISTRIBUTION SRL prin e-mail la adresa comenzi@kaleo-parts.ro Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii, in contul de mai jos, a proformei emise. Nume firma: SC KALEO DISTRIBUTION S.R.L. Adresa: Str. POIANA SIBIULUI 14 (SEDIU SOCIAL)/ STR. MALULUI 5A(DEPOZIT) Localitatea: SIBIU Cod unic inregistrare: 41945290 Nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J32/2090/2019 Cont lei: IBAN RO97BACX0000001960775001 Banca: UNICREDIT BANK SA

LIVRARE

LIVRARE

1. Livrare prin curier Toate comenzile cu greutate pana in 10 kg vor avea o taxa de transport unica de 27 ron. Taxa de livrare se va modifica daca greutatea coletului va depasi 10 kg. Termenul de livrare va fi 1-4 zile lucratoare.

POLITICA DE RETURNARE

POLITICA DE RETURNARE

Politica de returnare Exercitarea dreptului de retragere Conform Ordonanţei de Urgenţă Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative: Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să-şi justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) şi art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând din ziua în care dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de către dumneavoastră, intră în posesia fizică a produsului. Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să informaţi vânzătorul, SC KALEO DISTRIBUTION SRL (KALEO-PARTS.RO), cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând formularul de contact sau un e-mail cu toate datele aferente comenzii facute initial inclusiv numar comanda. Sunt valabile doar cererile scrise. Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. Condiţii generale de returnare: Conform art.14 alin. 3 din O.U.G Nr.34/2014, sunteţi responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor. Astfel, produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare cu cea în care a fost livrat (împachetat în ambalajul original, nedeteriorat, împreună cu toate accesoriile şi materialele despărţitoare existente în ambalaj, cu etichetele intacte, cu foliile de protecţie nedeslipite şi împreună cu toate documentele care l-au însoţit). Nerespectarea acestor condiţii poate duce la aplicarea unei reduceri a sumei de returnat, reducere aplicată pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării. Această reducere va fi comunicată în baza constatării estetice şi tehnice a produsului returnat. Nu se acceptă returnarea produselor care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire excesivă şi/sau intervenţii neautorizate etc. Produsul trebuie returnat împreună cu o copie a facturii de cumpărare şi cu certificatul de garanţie în original. Produsul poate fi returnat prin curier rapid, caz în care taxele de transport sunt suportate în totalitate de către client. Pachetele pentru care curierul solicită Vânzătorului plata vreunei sume de bani vor fi refuzate. Vă sugerăm să faceţi livrarea prin asigurarea totală a valorii produsului, noi nu ne asumăm în nici un fel pierderea pachetului sau deteriorările datorate transportului. Expediaţi produsele prin intermediul companiilor de curierat, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea. Termenul se consideră a fi respectat doar dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Produsele achiziţionate sub formă de pachete speciale sau care beneficiază de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub formă de pachet sau împreună cu produsul cadou. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele produse/servicii: - Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, sau care nu respectă termenii certificatului de garanţie - Produse identice desigilate în cazul achiziţionării mai multor bucăţi (peste 2) - Produse primite cadou la alte produse decât cu condiţia unei noi achiziţii - Produse consumabile, care prin natura lor, odată desigilate nu pot fi revândute sub nici o formă - Produse achiziţionate prin comenzi speciale - Produse care au fost confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar; NOTĂ: Produsele care prezintă defecţiuni sau vicii de fabricaţie (nu defecte cauzate de utilizator, care contravin termeniilor de garanţie) în termen de 48 de ore de la recepţie vor fi înlocuite (fără alte costuri - în limita stocului disponibil şi cu condiţia ca produsul să fie pachet complet exact ca în momentul ridicării sau livrării), cu condiţia notificării în scris la adresa de e-mail de mai jos. În cazul în care nu se respectă condiţiile de returnare, produsul va intra în regim normal de garantie, conform legii 449/2003. Consecinţele retragerii Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării SC KALEO DISTRIBUTION SRL. de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract. SC KALEO DISTRIBUTION SRL va putea amâna returnarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care SC KALEO DISTRIBUTION SRL nu s-a oferit să recupereze el însuşi produsul (se va lua data cea mai recentă). IMPORTANT: Produsele returnate prin curier rapid nu se trimit cu RAMBURS. Returnarea contravalorii produsului se va face folosind prin intermediul viramentului bancar caz in care Cumparatorul va trebui sa ne furnizeze in formularul de cantact toate datele necesare : IBAN, nume titular . In cazul in care, in tranzactia initiala plata a fost efectuata prin intermediul curieratului rapid, la momentul acceptarii cererii de retragere, un operator al SC KALEO DISTRIBUTION SRL vă va solicita contul IBAN în care se va face returnarea banilor. In oricare dintre situatii, nu se vor percepe comisioane suplimentare pentru returnarea contravalorii produselor. Procedura de returnare În cazul în care doriţi să returnaţi un produs, va trebui să urmaţi următorii paşi: 1. Scrieţi-ne o cerere de retragere din contract prin intermediul formularului de contact sau sub formă email. Vă rugăm să menţionaţi datele dumneavoastră de contact şi numărul facturii de cumpărare. 2. Aşteptaţi aprobarea cererii de către SC KALEO DISTRIBUTION SRL, care vă va transmite un număr de înregistrare. 3. Împachetaţi produsul în ambalajul original, împreună cu toate accesoriile şi materialele primite. 4. Vă rugăm să nu rupeţi etichetele, să nu îndepărtaţi foliile de protecţie de pe produse, nu deterioraţi pungile sau elementele despărţitoare ale ambalajului. De asemenea, nu aplicaţi schotch sau etichete pe produs. 5. Introduceţi în pachet o hârtie pe care să notaţi numărul de înregistrare al cererii de retragere. 6. îl puteţi expedia prin curier 7. Taxele de expediere vor fi suportate integral de către client.

 

GARANTIE PRODUSELOR

Garantia produselor reconditionate Pentru a-ti facilita accesul la service in cazul unei eventuale defectari a produsului in perioada de garantie, repararea se va face de catre firma SC KALEO DISTRIBUTION SRL . Vei primi un certificat de garantie tiparit pe care il primesti impreuna cu produsele. Perioada de garantie: PIESE RECONDITIONATE/NOI - 3 luni ESPRESSOARE RECONDITIONATE - 12 luni Produsele comercializate beneficiaza de garantie daca au fost folosite si intretinute conform specificatiilor oferite de producator. Mai jos gasesti cateva informatii utile: Espressoare - decalcifierea periodica trebuie facuta la timp, conform specificatiilor oferite de producator si cu solutii originale (exclus otet, sare de lamaie sau alte substante necorespunzatoare care pot afecta circuitul intern). Daca se vor constata urme de calcar sau defectiuni din cauza calcarului in interiorul aparatului, produsul nu va beneficia de reparatie si transport gratuit, costurile fiind suportate de catre client. - necuratarea periodica a grupului infuzor, elementele si accesoriile pt. spumare lapte (cana de lapte, panarello, furtune, etc.), pot duce la defectarea espressorului sau scaderea calitatii cafelei. - pastrarea sau transportarea espressorului pe timp de iarna (vezi conditiile speciale pentru timp de iarna cu temperaturi de inghet - Manualul de utilizare oferit de producator sau de catre SC KALEO DISTRIBUTION SRL pentru instructiuni.) Accesorii si piese de schimb - accesoriile trebuie curatate cu solutii indicate de catre producator (cana de lapte, circuit spumare lapte, etc.) - piesele de schimb beneficiaza de garantie daca au fost montate de catre un service autorizat si daca au fost folosite conform destinatiei specificate de catre producator. ⚠ ATENTIE: Inainte de a trimite un produs in garantie, asigura-te ca ai facut urmatorii pasi: 1. Citeste manualul de utilizare pentru a rezolva problema aparuta 2. Consulta service-ul cu privire la problema (gasesti datele de contact pe certificatul de garantie ) Ce acopera garantia: - Orice problema tehnica aparuta in conditii normale de utilizare Ce NU acopera garantia: - defectele aparute la produs, daca se constata ca s-au facut modificari la partea tehnica a acestuia - defectele cauzate de suprasarcini, intreruperi sau connectarea incorecta a alimentarii electrice - defecte aparute din cauza instalatiilor electrice improvizate, impamantari incorecte - defecte aparute in urma expunerii la temperaturi ce pot cauza inghetul - defectele aparute in urma neigienizarii corecte a aparatului si/sau acccesoriilor acestuia Ca si orice produs cu elemente mecanice si acest aparat are nevoie de ingrijire periodica, care nu intra in garantie si care trebuie facuta de catre utilizator. Aceste operatii sunt: Spalarea regulata (cel mult 5-7 zile a grupului infuzor) Gresarea grupului infuzor cu vaselina siliconica alimentara o data la 2-3 luni. Aceasta perioada poate fi mai scurta in cazul utilizarii intense a aparatului Decalcifierea periodica Curatarea generala a aparatului la partea interioara Cine suporta garantia: Reparatia produsului cat si costul de transport este GRATUITA, in baza termenilor si conditiilor de garantie Cine repara produsul: KALEO DISTRIBUTION SRL e se ocupa de reparatii, garantii sau probleme si informatii tehnice.